Administrativní pracovník

Popis nabízené pracovní pozice:

Dvousměnný provoz: PO-PÁ: 5:30-14:00; 14:00-22:30.

Ve spolupráci s personálním oddělením správa personální agedy směny a příprava podkladů pro mzdy.
- vedení docházky
- průběžné zadávání výkonů a jejich následná kontrola
- spolupráce s personálním oddělením při nástupu nového zaměstnance/ukončení pracovního poměru

Správa a plánování firemní dopravy, správa a vydávání pracovních pomůcek.

Budoucímu/budoucí kolegovi/kolegyni nabízíme práci na HPP v české firmě, firemní stravování, možnost využití podnikové dopravy, firemní školení a vzdělávací kurzy.

Požadované vzdělání:
ÚSO (vyučení s maturitou)

Nástup od: 24. červenec 2017.
Vytvořeno: 15. 7. 2017, 16:35

Abydos s.r.o.

Hazlov - Hazlov 247
351 32 
+420 354 548 444,354 548 414
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
18 000 - 24 000 Kč  
Lokalita
Cheb  
Pracovní poměr
 
Kontaktní osoba
Bc. Kristýna Deutschová  
e-mail
 
Telefon
+420 354 548 444,354 548 414  
Šup s tím na FaceBook

© 2009 empleo.cz O nás