Administrativní pracovník / pracovnice práce z domova

Popis nabízené pracovní pozice:

Požadavky:
řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič, anglický jazyk výhodou,
práce na PC, zkušenost s MS Office, předešlá zkušenost s administrativním SW (výhodou),
flexibilita, ochota učit se nové věci,
čtení technické dokumentace (výkresy) – výhodou, 2 x týdně schůzky ohledně projektů
Náplň práce:
asistence při plnění technických projektů (výroba strojních součástí a celků),
zadávání zakázek do systému, komunikace s dodavateli, fakturace, evidence přijatých faktur,
denní komunikace ohledně plánování projektů, vyhledávání na internetu,
konstantní vzdělávání
Nabízíme:
Práci z domova, firemní laptop, mobil, 25 dnů dovolené,
možnost pracovat na plný, popř. zkrácený pracovní úvazek.

V případě zájmu zasílejte své životopisy + průvodní dopisy na výše uvedenou e-mailovou adresu

Požadované vzdělání:
ÚSO (vyučení s maturitou)

Nástup od: 14. červenec 2017.
Vytvořeno: 13. 7. 2017, 10:23

Hanachek group s.r.o.

Netovická 875
274 01 Slaný - Slaný
+420 776 201 983
Doporučte tuto práci
Obor
Administrativa  
Plat
13 600 - 25 000 Kč  
Lokalita
Kladno  
Pracovní poměr
 
Kontaktní osoba
Jiri Hanacek  
Telefon
+420 776 201 983  
Šup s tím na FaceBook

© 2009 empleo.cz O nás