Operátor/ka zákaznické podpory
NEMÁTE OSTYCH PŘI KOMUNIKACI PO TELEFONU?
Pro rozšíření našeho týmu hledáme výkonného a samostatného člověka na pozici:
Operátor/ka zákaznického servisu
Libujete si v komunikaci s druhými lidmi?
Jste připraveni na vyřizování telefonních hovorů a emailové komunikace?
Pokud ano, zašlete svůj životopis!
Co bude Vaším denním chlebem:
Komunikace se zákazníky
Vyřizování dotazů zákazníků ohledně zásilek
Koordinovat doručení jednotlivých zásilek dle přání zákazníka
Zadávání dat do informačního systému
Spolupracovat se sklady a dispečinky ohledně doručení zásilek
Výsledkem Vaší práce bude:
Správně a efektivně vyřízená reklamace
Udržení a uplatnění reklamačních procesů
Spokojenější klient
K této práci nutně potřebujete:
Velmi dobrá komunikativní úroveň
Uživatelská znalost Microsoft Excel
Dobré výsledky ve Vašich dosavadních aktivitách
Pečlivost, iniciativa a samostatnost
Výhody:
Zkušenosti na stejné pozici
AJ
Nejedná se o aktivní volání, zákazníci volají Vám.
Místo výkonu práce: Pražská 180, Zdiby Praha-Východ
Pokud si Vás vybereme, stanete se součástí logistické, stabilní firmy, která pečuje o své zaměstnance a kde si jsou lidé ochotni pomáhat.
V prvních měsících budete řádně zaškoleni kolegou.
Chcete se i Vy podílet na zvyšování kvality? Pokud ano, pak klikněte na tlačítko „Odpovědět“.
Vytvořeno: 6. 4. 2021, 10:52
WE|DO CZ s.r.o.
Více info:
Jsme nový hráč na poli logistiky. Máme jeden cíl: spolehlivé doručení zásilky našim zákazníkům, tedy jejím příjemcům. Všem, kteří jsou na konci každé naší cesty a čekají na doručení svého balíku.
A nezáleží na tom, jestli očekávají doručení domů, do výdejny. Jsme jim povinni doručit zásilku včas a přesně takovou, na jakou čekají. Doručením zákazníkům současně plníme náš závazek vůči našim partnerům, tj. Odesílatelům zásilky. Ti tak vědí, že se na nás mohou spolehnout, a budou našich služeb využívat i nadále.