Pracovník / pracovnice oddělení zahraničního obchodu
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost NEUMANN, spol. s r.o., specializovaná tuzemská společnost s 25 letou tradicí se zaměřením na výrobu a prodej střešních nosičů, autoboxů a dalšího autopříslušenství.
Náplň práce:
• mailová a telefonická komunikace s obchodními partnery
• přijímání a administrace objednávek v ekonomickém softwaru Pohoda
• zajištění ostatní administrativy spojené s chodem zahraničního obchodu
• prezentace společnosti na výstavách v ČR a v zahraničí
Požadujeme:
• středoškolské vzdělání - vhodné i pro čerstvého absolventa SŠ
• znalost práce na PC (MS Office, internet), znalost ekonomického softwaru Pohoda výhodou
• velmi dobré komunikační dovednosti
• komunikace v anglickém jazyce na pokročilé úrovni, další jazyk výhodou
• samostatnou, zodpovědnou a spolehlivou osobnost
• profesionální, reprezentativní a příjemné vystupování
• časová flexibilita, loajalita
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• bezúhonnost (výpis z trestního rejstříku)
Nabízíme:
• zaškolení
• otevřený, mladý a přátelský kolektiv
• příjemné pracovní prostředí
• možnost seberealizace v samostatné, odpovědné a zajímavé práci
• finanční ohodnocení odpovídající vlastním výsledkům
• příspěvek na životní a penzijní pojištění
• sleva na firemní produkty
Místo práce: Praha 4 - Braník
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 11. 11. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 11. 10. 2018, 11:20
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.