Obchodní asistent / asistentka

Společnost Helma 365 je českou jedničkou na trhu kalendářů a diářů. Jsme stabilní společností s historií od roku 1994. Máme menší, ale stabilní tým, nestává se příliš často, že bychom mezi sebe hledali nové kolegy, tak se nebojte a pojďte tvořit spolu s námi.

Více informací o společnosti naleznete na www.helma365.eu.

Náplň práce:
• veškerá počítačová skladová evidence v systému BYZNYS (zadávání a vyřizování objednávek, počítačový příjem a výdej zboží, fakturace, evidence karet zboží, atp.)
• telefonická a e-mailová komunikace převážně s dlouhodobými zákazníky a spolupráce s kolegy z obchodního oddělení, skladu a výroby
• možnost podílení se na návrzích nových titulů a designu výrobků a dalších nápadech spolu s kolegy našeho nakladatelství

Požadujeme:
• SŠ nebo SOU s maturitou
• zkušenost s prací v podnikovém MRP systému výhodou, ale lze i bez praxe - zaučíme
• znalost AJ nebo NJ výhodou
• základní znalost Excel, Word, Outlook
• obchodní duch - výhodou
• spolehlivost, samostatnost
• respekt k důvěře našich zákazníků a kolegů

Nabízíme:
• práci na HPP, na dobu neurčitou

Mzdové ohodnocení: 33 000 - 40 000 Kč/měsíc.

Místo práce: Nademlejnská 600/1, Praha 9 - Hloubětín

Termín nástupu: dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: skalakova@helma365.eu.
Vytvořeno: 24. 11. 2022, 12:03

JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
13000 Praha 3
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Obchod a cestovní ruch, Administrativa  
Plat
-  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás