Administrativní pracovnice / pokladní
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je autorizovaný prodejce a servis vozů KIA a NISSAN společnost Autopark Brno a.s..
Náplň práce:
Vedení firemní administrativy, vedení pokladny, fakturace, styk se zákazníky na recepci, vyřizování firemních telefonů.
Požadujeme:
SŠ ekonomického směru, základní znalost účetnictví, znalost účetního programu Pohoda výhodou, znalost AJ a NJ výhodou, příjemné a milé vystupování, ochotu naučit se nové věci a výrazně pro-zákaznickou orientaci. Zasílat CV + fotografii.
Nabízíme:
Práce na HPP, pracovní doba od 8 do 16,30, pracovní smlouvu na dobu určitou – 2 roky, nástupní plat 15 000,- Kč.
Místo práce: Brno
Termín nástupu: 3.9.2012
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem, fotografii a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 18. 7. 2012, 16:11
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.