Administrativní pracovník – back office importního oddělení
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je výrobní firma Chocoland a.s. s dlouholetou tradicí v oblasti cukrovinek a zdravé výživy.
Náplň práce:
- řešení standardních požadavků a poskytování podpory importních dodavatelů
- administrativa běžných obchodních procesů v úzké spolupráci s Import Managerem a Junior Import Managerem
- sledování stavu zásob + objednávání zboží a řešení případných reklamací u našich dodavatelů
- koordinace dopravy a nakládek u našich dodavatelů
- úzká spolupráce s výrobou, logistikou i vývojem
- sezóny (Vánoce, Velikonoce, Valentýn) – administrativa spojená s touto agendou
- akce – evidence, vyhodnocování, informování obchodního týmu
- týdenní reporting, měsíční reporting
Požadujeme:
- min SŠ vzdělání
- schopnost pracovat systémově, komunikační schopnosti, spolehlivost, samostatnost
- praxe v oblasti obchodu nebo zákaznického servisu, administrativě
- zkušenost s informačními systémy výhodou
- aktivní znalost AJ
Nabízíme:
Různorodá pracovní náplň s vyšší mírou zodpovědnosti, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu.
Místo práce: Praha Braník
Termín nástupu: nejlépe k 3. 8. 2015
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Pro další informace kontaktujte personální oddělení, paní Blanku Douchovou – 321 74 24 39
Platnost inzerátu končí 14. 8. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 14. 7. 2015, 14:13
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.