Administrativní pracovník s AJ – fakturace, objednávky, smlouvy, obchodní agenda
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je renomovaná nadnárodní společnost působící v oblasti cestovních služeb.
Náplň práce:
- fakturace
- administrativní práce
- vyřizování vízové agendy
- jednání s klienty a dodavateli
- zpracování nabídek
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- znalost anglického jazyka minimálně na střední úrovni (tedy schopnost komunikovat ústně i písemně)
- znalost v oblasti fakturace
- schopnost pracovat s aplikacemi Powerpoint, Word, Excel apod.
- spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, kreativita
Nabízíme:
- práci na HPP
- zázemí nadnárodní firmy
- nadprůměrné ohodnocení
- moderní pracovní prostředí
- možnost kariérního postupu
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Květen 2015
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 27. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 27. 3. 2015, 11:14
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.