Administrativní pracovník s AJ – fakturace, objednávky, smlouvy, obchodní agenda

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je renomovaná nadnárodní společnost působící v oblasti cestovních služeb.

Náplň práce:
- fakturace
- administrativní práce
- vyřizování vízové agendy
- jednání s klienty a dodavateli
- zpracování nabídek

Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- znalost anglického jazyka minimálně na střední úrovni (tedy schopnost komunikovat ústně i písemně)
- znalost v oblasti fakturace
- schopnost pracovat s aplikacemi Powerpoint, Word, Excel apod.
- spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, kreativita

Nabízíme:
- práci na HPP
- zázemí nadnárodní firmy
- nadprůměrné ohodnocení
- moderní pracovní prostředí
- možnost kariérního postupu

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Květen 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 27. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Vytvořeno: 27. 3. 2015, 11:14

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Finance  
Plat
dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás