Administrativní správa budov / Property manager
Profil společnosti:
CBRE Group, společnost figurující na žebříčku Fortune 500 a indexu S&P 500 se sídlem v Los Angeles, je světovou vedoucí společností v oblasti realitních služeb a investic. S přibližně 44 000 zaměstnanci slouží majitelům nemovitostí, investorům a nájemníkům prostřednictvím více než 350 poboček ve více než 60 zemích světa. Společnost CBRE poskytuje strategické poradenství a realizaci prodeje a pronájmu všech typů nemovitostí, služby pro firmy, správu nemovitostí, oceňování nemovitostí, developerské služby, správu investic a výzkum. V České republice pracuje pro CBRE téměř 350 zaměstnanců. V České republice CBRE spravuje téměř 200 objektů komerčních budov o celkové rozloze téměř 1,2 mil. m2.
Náplň práce:
Mezi hlavní činnosti, které budete zajišťovat, patří především vedení kompletní administrativy spravovaných domů, samostatné jednání s nájemníky, vlastníky nemovitostí, úřady, spolupráce s technickým oddělením.
Požadujeme:
• VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
• uvítáme absolventy ČVUT
• velmi dobrou znalost AJ (schopnost vést jednání s anglicky hovořícím klientem a vedením společnosti)
• velmi dobrou znalost MS Office - zejména Excel
• předchozí praxe v oblasti realit velmi vítána, nikoliv podmínkou
• reprezentativní a asertivní jednání
• flexibilitu a vysoké pracovní nasazení
• schopnost zvládat stresové a konfliktní situace
Nabízíme:
Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Příjemné pracovní prostředí a mladý kolektiv
Dobré finanční ohodnocení
Možnost osobního a profesního rozvoje
Jazykové kurzy
Zaměstnanecké benefity
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis v českém jazyce s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 24. 4. 2014, 13:54
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.