ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ + ADMINISTRATIVA S AJ
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Roxtec CZ s.r.o. - dodavatel systému kabelových a potrubních průchodek, švédská společnost.
Náplň práce:
Administrace obchodních případů, zpracování cenových nabídek, fakturace a zpracování dokladů pro externí účetnictví, příjem a výdej zboží, objednávání zboží a přepravy, vyřizování příchozích telefonátů.
Požadujeme:
Ideálně absolvent střední obchodní školy s maturitou. Pokročilou znalost anglického jazyka slovem i písmem (komunikace s centrálou společnosti v Švédsku), uživatelskou znalost práce na PC (kancelářský SW), znalost ERP (Pohoda) a CRM systémů výhodou, samostatnost a zodpovědnost, velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost rychle se učit, flexibilitu a asertivní přístup.
Nabízíme:
Zajímavé uplatnění v mezinárodně působící společnosti, zaměstnanecké benefity, odpovídající platové ohodnocení, zaškolení, nástup je možný ihned.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 14. 6. 2012, 08:49
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.