Asistent/ka obchodního ředitele

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost zabývající se pronájmem výrobních a kancelářských prostor se sídlem na Praze 13. Firma zaměstnává do 20 pracovníků.

Náplň práce:
Plná podpora obchodního ředitele při všech jeho aktivitách. Příprava podkladů, zpracování dat, sepisování zpráv, reportů atd.

Požadujeme:
Středoškolské vzdělání s maturitou / vysokoškolské. Znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook, Explorer), aktivní znalost AJ nebo NJ, základy účetnictví, analytické schopnosti (zpracování a získávání dat nejčastěji v Excelu, výstupem zprávy s grafy apod.), komunikativní osobnost, spolehlivost, svědomitost, aktivní přístup, samostatnost.

Nabízíme:
Finanční ohodnocení a benefity budou dohodnuty při osobním jednání, obvyklá pracovní doba: 8-16 hod (občasná flexibilita nutností). Práce na HPP.

Místo práce: Praha 13

Termín nástupu: Ihned


V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.

Vytvořeno: 9. 8. 2012, 13:51

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Obchod a cestovní ruch, Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
HPPx 268
 

© 2009 empleo.cz O nás