Asistent/ka projektového manažera

Profil společnosti:
Pro našeho klienta hledáme kandidáty/ky na pozici Asistent/ka projektového manažera.
Klient je středně velkou výrobní firmou vyrábějící produkty pro automobilový a strojírenský průmysl, se špičkovým technologickým vybavením. Region Orlickoústecko. Podrobnější informace naleznete na stránkách www.omniapro.cz.

Náplň práce:
Úkolem asistenta/tky je úzce spolupracovat s projektovým manažerem na realizaci jednotlivých projektů a při poskytování servisu svěřeným zákazníkům. Administrativně a organizačně se podílí na průběhu zakázek a udržuje dobré vztahy se zákazníky, poskytuje podporu pro řízení vztahu dodavatel - výroba - zákazník. Připravuje podklady pro řízení a realizaci projektů, zpracovává příslušnou dokumentaci, organizačně zajišťuje spolupráci s dalšími odděleními ve firmě. Projektovému manažerovi připravuje podklady pro jednání, v případě jeho nepřítomnosti ho zastupuje v kontaktu se svěřenými zákazníky, podílí se na monitoringu práce na jednotlivých projektech. Kompletuje a eviduje obchodní smlouvy a objednávky, spravuje a aktualizuje projektové databáze, připravuje podklady pro reporty. Zajišťuje běžnou agendu dle pokynů projektového manažera.

Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání, ekonomický nebo technický směr vítán.
Praxe v obdobné pozici vítána, ale není podmínkou.
Komunikativní znalost angličtiny.
Orientace v FMEA, SPC, norem ISO 9001, QS 9001, ISO/TS 16949 výhodou.
Praxe s projektovým způsobem práce nebo ve výrobních procesech v automotive velkou výhodou.
ŘP sk. B, velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office).
Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost.
Uvítáme: obchodní zkušenosti a zkušenosti s projektovým řízením a koordinováním týmu. Vysoké pracovní nasazení, pozitivní a proaktivní přístup, pečlivost, samostatnost, samostatnost, odolnost vůči stresu.
Preferujeme uchazeče z blízkého okolí, dojezd 50 km do Lanškrouna.

Nabízíme:
Motivační finanční ohodnocení, práci v dynamicky se rozvíjející firmě, možnost dalšího vzdělávání, benefity adekvátní k pozici. Kontakt s významnými zahraničními společnostmi z řad zákazníků. Rozvoj, stabilitu a jistotu, moderní pracovní prostředí, práci s nejnovějšími technologiemi. Prostor pro vlastní nápady, iniciativu a samostatnost.

Místo práce: Pardubický kraj, Orlickoústecko

Termín nástupu: dohodou

Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení na tuto pozici, zašlete nám, prosím, strukturovaný životopis (nejlépe e-mailem personalni@omniapro.cz, do předmětu zprávy: „Vaše jméno“_asistent). Následně Vám bude zaslána žádost o vyjádření souhlasu se zpracováním osobních údajů.
Vytvořeno: 19. 9. 2014, 13:27

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Finance, Obchod a cestovní ruch  
Plat
dohodou  
Lokalita
Pardubický kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
obchodx 2565
 

© 2009 empleo.cz O nás