Asistent/ka správy pohledávek - znalost Excel podmínkou
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je advokátní kancelář.
Náplň práce:
- vedení přiděleného klienta/ů
- vymáhání pohledávek (z bankovnictví, od leasingových a telekomunikačních společností)
- komunikace s klienty, soudy, exekutorskými úřady, dlužníky
- tvorba a zpracování korespondence
- příprava elektronických platebních rozkazů a návrhů na nařízení exekuce
- příprava podkladů pro soudní jednání
- reporting
Požadujeme:
- nadprůměrnou znalost programu Excel
- schopnost rychle se učit, pozitivní přístup
- samostatnost a otevřenost
- příjemné vystupování, logické myšlení
- zodpovědnost, loajalitu, bezúhonnost
- praxe v administrativě nutná
Nabízíme:
- velkou míru předaných zkušeností
- možnost sebevzdělání
- atraktivní pracovní prostředí
- zajímavé ohodnocení v závislosti na kariérním růstu
- práce na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
Místo práce: Praha 7 – Troja
Termín nástupu: 2.1.2016
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 15.1.2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 15. 12. 2015, 10:00
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.