ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI S AJ
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro společnost, která navrhuje a dodává technologické systémy pro čištění a filtraci spalin, redukci TZL a plynů ve spalinách, technologické systémy pro průmyslové odsávání, průmyslovou filtraci a odprášení, systémy mlžení a zkrápění a pneumatickou dopravu.
Náplň práce:
• běžné administrativní a organizační zajištění chodu kanceláří společnosti, zajišťuje administrativní a podporné činnosti pro vedení firmy, zpracování podkladů pro rozhodování vedení - vedení agendy TOP managementu
• organizace pracovního času vedení společnosti
• evidence, třídění a vyřizování korespondence a telefonátů, vede evidenci (např.: požadavky na nákup kancelářských potřeb, občerstvení apod.), obchodní korespondence (v českém/anglickém jazyce)
• tvoří dokumenty (např. objednávky, předávací protokoly, smlouvy…), shromažďuje podklady, kompletace dokumentace potřebné k obchodním případům
• příjem, vedení účetních dokladů, fakturace, zajišťování podkladů pro účetní
• organizace služebních cest v rámci ČR i v zahraničí (rezervace letenek, ubytování)
• uvádění návštěv, zajištění občerstvení
• zadává data do informačního systému
• vyřizování záležitostí na úřadech (katastrální úřad, soudy atd.)
• denní komunikace s dodavateli v tuzemsku a zahraničí
• příprava podkladů na porady a vyhotovování zápisů z porad
• evidence interních dokumentů společnosti
• aktivní komunikace v AJ s dodavateli a zákazníky
• správa firemního CRM software
• částečná aktualizace webových stránek společnosti
• zajišťování firemních akcí pro zákazníky či interní příležitosti
• vytvoření a zpracování šablon pro reporty a statistiky
• spolupráce na marketingových strategiích společnosti
• ostatní činnost spočívající se zajištěním chodu společnosti na pokyn vedení společnosti
Požadujeme:
• SŠ
• Praxe na podobné či související pozici min. 2 roky
• Uživatelská znalost práce na PC (MS Office - MS Word, Excel, PowerPoint - podmínkou, internet)
• ŘP sk. B (aktivní řidič) - podmínkou
• Vysoké pracovní nasazení, výborné komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, důslednost a aktivní přístup k plnění úkolů, zodpovědnost, časová flexibilita podmínkou; pečlivost, inteligence, schopnost empatie, pohotovost, reprezentativní vystupování, komunikační, organizační a improvizační schopnosti při řešení úkolů; dochvilnost, pečlivost a především pozitivní přístup, odolnost vůči stresu
• Aktivní znalost AJ slovem i písmem – na komunikativní úrovni
Nabízíme:
Práci v mladém rozvíjejícím se dynamickém kolektivu, jazykový kurz AJ, týden dovolené navíc, aktivní spolupráce se zahraničními partnery, plnohodnotné vybavení kanceláře (notebook, mobil), progresivní finanční ohodnocení, systém zaškolení a další vzdělávání. Nástupní plat: 15 – 25 tis. Kč, dle zkušeností.
Místo práce: Světlá nad Sázavou
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 30. 1. 2014, 13:34
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.