ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI S AJ

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro společnost, která navrhuje a dodává technologické systémy pro čištění a filtraci spalin, redukci TZL a plynů ve spalinách, technologické systémy pro průmyslové odsávání, průmyslovou filtraci a odprášení, systémy mlžení a zkrápění a pneumatickou dopravu.

Náplň práce:
• běžné administrativní a organizační zajištění chodu kanceláří společnosti, zajišťuje administrativní a podporné činnosti pro vedení firmy, zpracování podkladů pro rozhodování vedení - vedení agendy TOP managementu
• organizace pracovního času vedení společnosti
• evidence, třídění a vyřizování korespondence a telefonátů, vede evidenci (např.: požadavky na nákup kancelářských potřeb, občerstvení apod.), obchodní korespondence (v českém/anglickém jazyce)
• tvoří dokumenty (např. objednávky, předávací protokoly, smlouvy…), shromažďuje podklady, kompletace dokumentace potřebné k obchodním případům
• příjem, vedení účetních dokladů, fakturace, zajišťování podkladů pro účetní
• organizace služebních cest v rámci ČR i v zahraničí (rezervace letenek, ubytování)
• uvádění návštěv, zajištění občerstvení
• zadává data do informačního systému
• vyřizování záležitostí na úřadech (katastrální úřad, soudy atd.)
• denní komunikace s dodavateli v tuzemsku a zahraničí
• příprava podkladů na porady a vyhotovování zápisů z porad
• evidence interních dokumentů společnosti
• aktivní komunikace v AJ s dodavateli a zákazníky
• správa firemního CRM software
• částečná aktualizace webových stránek společnosti
• zajišťování firemních akcí pro zákazníky či interní příležitosti
• vytvoření a zpracování šablon pro reporty a statistiky
• spolupráce na marketingových strategiích společnosti
• ostatní činnost spočívající se zajištěním chodu společnosti na pokyn vedení společnosti

Požadujeme:
• SŠ
• Praxe na podobné či související pozici min. 2 roky
• Uživatelská znalost práce na PC (MS Office - MS Word, Excel, PowerPoint - podmínkou, internet)
• ŘP sk. B (aktivní řidič) - podmínkou
• Vysoké pracovní nasazení, výborné komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, důslednost a aktivní přístup k plnění úkolů, zodpovědnost, časová flexibilita podmínkou; pečlivost, inteligence, schopnost empatie, pohotovost, reprezentativní vystupování, komunikační, organizační a improvizační schopnosti při řešení úkolů; dochvilnost, pečlivost a především pozitivní přístup, odolnost vůči stresu
• Aktivní znalost AJ slovem i písmem – na komunikativní úrovni

Nabízíme:
Práci v mladém rozvíjejícím se dynamickém kolektivu, jazykový kurz AJ, týden dovolené navíc, aktivní spolupráce se zahraničními partnery, plnohodnotné vybavení kanceláře (notebook, mobil), progresivní finanční ohodnocení, systém zaškolení a další vzdělávání. Nástupní plat: 15 – 25 tis. Kč, dle zkušeností.

Místo práce: Světlá nad Sázavou

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz



Vytvořeno: 30. 1. 2014, 13:34

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch  
Plat
0  
Lokalita
Vysočina  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás