Asistentka administrativy
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Home Expert s.r.o., obchodní firma s dlouholetou tradicí, zabývající se dovozem a vývozem spotřebního zboží.
Náplň práce:
Běžná administrativa, komunikace s dodavateli i odběrateli zboží, tvorba poptávek a nabídek, logistika, fakturace.
Požadujeme:
Min.SŠ vzdělání ekonomického zaměření, znalost AJ, (další jazyky jako NJ nebo RJ výhodou), uživatelská znalost práce na PC (Outlook,Word, Excel, Internet,). Znalost grafických programů vítána. ŘP B.
Nabízíme:
Příjemné pracovní prostředí, stravenky, mobilní telefon a příspěvky zaměstnavatele na penzijní připojištění.
Místo práce: okraj Prahy 8
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 26. 6. 2012, 10:37
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.