Asistentka/asistent obchodu a servisu
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je telekomunikační společnost APENEX s.r.o., zabývající se prodejem a servisem telefonních ústředen.
Náplň práce:
Příjem a zpracování objednávek a servisních požadavků, komunikace se zákazníky
Správa skladových zásob, evidence
Dohled nad obchodními případy, příprava cenových nabídek
Marketing – příprava a rozesílání aktualit, podkladů pro tisk katalogů, telemarketing, tvorba prezentací
Aktualizace internetových stránek a e-shopu
Vyřizování odchozí a příchozí pošty – dopisy, balíky
Zajišťování chodu kanceláře
Administrativní výpomoc
Osobní návštěvy zákazníků – zavezení drobných zakázek
Požadujeme:
ŘP sk. B
Praxe v obchodu, marketingu nebo administrativě min 5 let práce na plný úvazek – požadujeme doložit
Velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – bude prověřeno při osobním pohovoru
AJ nebo NJ slovem i písmem - bude prověřeno při osobním pohovoru
Orientace v oblasti telekomunikací a IT
Ochota práce přesčas a služebních cest
Nabízíme:
Práce v malém kolektivu
Možnost vzdělávání
Pružná pracovní doba
Odměny a osobní ohodnocení
Práce především v kanceláři s kompletním zázemím
Práce na HPP, ŽL
Místo práce: České Budějovice
Termín nástupu: Ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 27. 6. 2013, 14:45
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.