Asistentka jednatele společnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je menší soukromá společnost Intershop s.r.o. působící v oblasti obchodu s realitami a jejich správou již více než 20 let.
Náplň práce:
- zajištění chodu kanceláře společnosti
- evidence faktur
- vedení pokladny
- evidence a kontrola plnění nájemních smluv
- vyúčtování jednotlivých záloh pro nájemce
- vyřizování veškeré korespondence
- příprava platebních příkazů a dokladů pro účetní firmu
- evidence pojistných smluv a poplatků za služby, sledování termínů plateb
- evidence a zajištění revizí k zařízením domu
- internetbanking
- plnění pokynů svého nadřízeného dle aktuálních potřeb souvisejících s bezproblémovým chodem kanceláře
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- znalost alespoň jednoho světového jazyka – úroveň pokročilý
- znalost práce s PC – úroveň velmi pokročilý
- základní znalost účetnictví
- praxe v administrativě nebo se správou nemovitostí vítána
- komunikační schopnosti, pozitivní přístup k práci a k zaměstnavateli
- časová flexibilita
- trestní bezúhonnost
- nekuřák
- nástup nejpozději 1. 4. 2016
Nabízíme:
- pracoviště Praha 2 širší centrum
- částečný pracovní úvazek v rozsahu 90-100 hod měsíčně
- práce v malém kolektivu
- možnost uspořádání pracovní doby dle časových možností
- nástupní plat 13.000,- Kč
- úhrada MHD, mobilní telefon
- získání zkušeností v reálném businessu
Místo práce: Praha 2
Termín nástupu: nejpozději 1. 4. 2016
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis společně s aktuální fotografií, průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Po zařazení mezi vyhovující uchazeče budete pozvání k osobnímu pohovoru.
Platnost inzerátu končí 7. 2. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 7. 1. 2016, 14:06
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.