Asistentka nákupního oddělení - brigáda DPČ (cca 20hodin/týden)
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost OLYMPTOY, s.r.o., úspěšná společnost obchodující s hračkami.
Náplň práce:
• běžné administrativní práce v nákupním oddělení
• kopírování, scanování dokladů
• zakládání a zodpovědnost za nové karty výrobků
• práce s tabulkami
• příprava podkladů pro objednávání zboží a export zboží
• komunikace s dodavateli / odběrateli
Požadujeme:
• SŠ vzdělání (vhodné pro studenty VŠ)
• komunikativnost, příjemné vystupování
• pečlivost, samostatnost
• znalost práce s PC (Word, Excel), znalost Helios výhodou
• zkušenost s obchodní praxí /nakupováním výhodou
Nabízíme:
• možnost získání odborné praxe
• příjemné pracovní prostředí
• dlouhodobou brigádu (cca do 31. 12. 2016)
• další firemní benefity
Místo práce: Nehvizdy - Průmyslová zóna, Okružní 781, Praha - východ
Termín nástupu: ihned/dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: info@olymptoy.cz
Platnost inzerátu končí 15. 4. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 15. 3. 2016, 16:18
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.