Asistentka obchodního oddělení – fakturantka
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je nadnárodní společnost poskytující produkty a služby v oblasti tiskových řešení.
Náplň práce:
Komplexní administrativní podpora obchodního týmu
Tvorba nabídek, kalkulací a smluv ve spolupráci s obchodníkem
Průběžná komunikace se zákazníky a řešení problémů ve spolupráci s obchodníkem
Akviziční telemarketing a péče o současné zákazníky
Prodej v maloobchodě, fakturace zboží a evidence skladových zásob
Požadujeme:
1 – 2 roky praxe na obdobné pozici ( telemarketing, asistent obchodu, apod. ) vítána
Pokročilá znalost práce na PC ( zejména Excel a PowerPoint )
Velmi dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
Pečlivost, systematičnost, spolehlivost
SŠ vzdělání
Znalost AJ/NJ výhodou, ne podmínkou
Nabízíme:
Perspektivní uplatnění v nadnárodní společnosti
Odborné zaškolení a možnost dalšího profesního růstu
Finanční ohodnocení skládající se z pevné složky a pohyblivého příplatku
Příspěvek na stravování, týden firemního volna navíc, příspěvek na penzijní připojištění
Místo práce: Brno
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 30. 4. 2013, 11:21
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.