Asistentka obchodu
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je stabilní česká akciová společnost působící na trhu zprostředkování financí 15 let. V současné době je jedničkou na trhu. Obrat společnosti za poslední 3 roky činí 1 miliardu Kč ročně. Společnost působí na území celé České republiky, kde má 11 hlavních regionálních kanceláří a jim podřízených 60 strukturních regionálních kanceláří. Obchodní síť aktivních, smluvně vázaných obchodních zástupců čítá přes 60 tisíc osob. Hlavní filozofií společnosti je vzdělávání občanů v oblasti osobních a rodinných financí. Mimo zprostředkovatelskou činnost provozuje společnost síť 3 seminárních hotelů a 1 seminárního centra, ve kterých se konají základní semináře pro veřejnost, dále produktová a motivační školení. Společnost spolupracuje s renomovanými finančními institucemi a bankovními domy. Současná expanze vyvolává potřebu doplnění administrativních týmů obsazením uvedené pozice.
Náplň práce:
Jednání se stávajícími i novými klienty osobně/telefonicky, cestování za klienty, pomoci klientům nastavit finanční programy do kombinace, plnění úkolů dle potřeby, organizace seminářů.
Požadujeme:
Středoškolské vzdělání s maturitou, reprezentativní vystupování, chuť na sobě pracovat, řidičský průkaz skupiny B.
Nabízíme:
Silné zázemí prosperující firmy s mladým a týmovým kolektivem, dynamický kariérní růst, po zkušební době možnost zajímavých odměn, pracovní doba dle dohody, zaučení v oboru, vzdělání v oboru, služební notebook, telefon. Pracovní smlouva na HPP, nebo ŽL.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji
PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 23. 9. 2011, 09:44
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.