Asistentka ředitele společnosti

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ERDING, a.s. - společnost působící v oblasti energetických služeb a dodávek technologií pro výrobu a rozvod tepla. Sídlo společnosti je v Brně, působnost po území ČR. Počet zaměstnanců cca 70, z toho techniků pracujících v sídle společnosti 25.

Náplň práce:
Řízení agendy sekretariátu společnosti. Odpovídá za následující činnosti: poštovní agenda, koloběh faktur, recepční služba (telefony, vstupy do objektu), aktualizace dokumentů (OR, RT, SKD..), administrativní činnosti, ostatní činnosti spojené se zajištěním chodu sekretariátu. Asistentka pracuje samostatně, není součástí žádného týmu, služební cesty nejsou vyžadovány.

Požadujeme:
Podmínkou alespoň středoškolské vzdělání a minimálně dvouletá praxe v administrativě. Uživatelská znalost PC, e-mail, internet atd. Předpoklady: komunikativnost, aktivita, samostatnost, spolehlivost, diskrétnost a loajalita k firmě, znalost AJ/NJ.

Nabízíme:
Pracovní prostředí – sekretariát společnosti. Nástupní plat dle dohody. Odměny – v polovině roku a koncem roku. Dodatková dovolená.

Místo práce: Brno

Termín nástupu: květen 2012

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 7. 4. 2012, 12:56

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Brno  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás