Asistentka společnosti s AJ

Profil společnosti:
Jsme úspěšná a rychle rostoucí konzultační společnost pro projektové a cenové řízení ve stavebnictví poskytující služby zejména v oblasti developement managementu, projektového a cenového managementu, ekonomicko-analytických služeb a business developementu v nemovitostní oblasti a služeb construction managementu a TDI a BOZP. Naše společnost se skládá ze tří společností.

Náplň práce:
Zejména administrativa, podpora a evidence chodu společnosti ve všech jejích činnostech (příprava a psaní jednoduchých nabídek, objednávek a smluv, vedení archivu společnosti. Celkové zajištění chodu kanceláře - přijímání hovorů, péče o příchozí hosty, pokladna, příchozí a odchozí pošta, nákup kancelářských potřeb, péče o kuchyňku. Administrativní práce na počítači a asistence projektovým a cenovým manažerům (kopírování, skenování, svazování dokumentů, tvorba tabulek, prezentací apod.) a sledování dodržování předpisů společnosti.
Zajištění personalistiky – personální agenda a její evidence, seznámení nových pracovníků se společností.
Komunikace s účetní společností, příprava dokumentů pro účetnictví. Komunikace s právníkem společnosti, správa a administrace smluv společnosti (firemní vozidla, telefony, pojištění), jejich aktualizace a úpravy.

Požadujeme:
Spolehlivost, samostatnost, pečlivost, kreativitu, pozitivní přístup
Dobré komunikační schopnosti
Schopnost efektivně organizovat čas a plnit vlastní pracovní úkoly
Nutná zkušenost z obdobné pozice minimálně 1 rok
Vzdělání: VŠO či VŠ vhodného zaměření
Nutná znalost anglického jazyka
Uživatelská znalost PC, zejména MS Office (zejména Word, Outlook a Excel)
Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:
Práci v příjemném kolektivu
Možnost kariérního růstu
Motivační finanční ohodnocení
Služební telefon a další běžné benefity
Místo pracoviště: Praha 4 (v blízkosti metra Budějovická) a od 1. 1. 2014 Praha 1 blízko metra nám. Republiky

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Srpen / září 2013

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 27. 6. 2013, 13:46

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
0  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás