Asistentka vedení společnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je česká obchodní společnost – výhradní distributor dvou švýcarských renomovaných firem.
Náplň práce:
Organizační a administrativní podpora jednatele společnosti (50 % náplně práce):
- time management, organizace schůzek, vedení diáře, reporting, práce s informacemi z dokumentů, příprava statistických přehledů
Asistentská podpora širšího vedení + další administrativní činnosti spojené s chodem společnosti (50 % náplně práce):
- hromadná korespondence, tvorba textů, korektury, běžná operativní agenda
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání, dobrá znalost ČJ, NJ nebo AJ na komunikativní úrovni, pokročilá znalost
MS Office, PowerPoint výhodou, internet
- systematičnost, loajalita, profesionální vystupování, empatie, upřímnost, zdravé sebevědomí, dobré analytické schopnosti, přemýšlení v souvislostech
- požadujeme min. 4 roky praxe v oboru
- k životopisu, prosím, přiložte Vaši aktuální fotografii.
Nabízíme:
Zázemí dynamické rodinné společnosti s 20letou tradicí a stabilním postavením na českém trhu, nekuřácké prostředí, firemní benefity (týden dovolené navíc, prémie, jazykové kurzy, společenské firemní akce a další).
Místo práce: Praha 10 Hostivař
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 22. 10. 2014, 10:16
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.