Back Office & Sales asistent s AJ
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost AYSAN s.r.o. – distributor luxusního zboží.
Náplň práce:
- zajištění fakturace, plateb, bankovního styku
- zpracování obchodních nabídek pro zahraniční klienty, následná komunikace s klientem
- sjednávání schůzek pro obchodníky v zahraničí
- evidence klientů
- organizace marketingových akcí
- spolupráce na zajištění logistiky
Požadujeme:
- velmi dobrá úroveň anglického jazyka slovem i písmem, B1+ podmínkou
- znalost práce na PC – velmi dobrá znalost programů MS Excel, Word, Outlook
- min. SŠ vzdělání
- samostatnost, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- min. 1 rok praxe na obdobné pozici
Nabízíme:
Práci na plný pracovní úvazek v malé firmě s prestižní zahraniční klientelou. Odměnu v závislosti na schopnostech a nasazení. Kancelář firmy je v centru Liberce.
Místo práce: Liberec
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 20. 6. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 20. 5. 2015, 15:05
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.