Customer Controller Transport – Key Account

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost zabývající se MKD – specializace na transport automobilů.

Náplň práce:
Komplexní zodpovědnost za svěřené zákazníky, úspěšné procesování zakázek, pravidelný reporting, organizace a zpracování veškeré administrace související se zakázkami, komunikace s klienty na denní bázi. Proaktivní přístup v řešení konfliktních situací. Budování pozitivního vztahu se zákazníky.

Požadujeme:
VŠ/SŠ ekonomického/logistického zaměření, aktivní znalost AJ podmínkou. Samozřejmostí je časová flexibilita, spolehlivost, profesionalita, samostatnost. Hledáme člověka s týmovým duchem, schopného motivovat okolí, s prokazatelnou zkušeností s prací v zákaznickém servisu v dopravě či logistice.
Výborná znalost práce na PC (MS Office), výhodou jsou zkušenosti s plánovacím systémem „Track & Trace”. Dobré komunikativní a organizační schopnosti a příjemné vystupování, analytické myšlení. Výhodou je praxe v obdobné pozici.
Schopnost orientace v EU legislativě, plynně česky i anglicky.

Nabízíme:
Zázemí stabilní renomované zahraniční společnosti s možností pracovního růstu.

Místo práce: Praha 10

Termín nástupu: Leden 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis v češtině i angličtině s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 9. 12. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 9. 12. 2014, 16:14

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Doprava  
Plat
dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás