Fakturantka, asistentka obchodního ředitele
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ČR Beton Bohemia spol. s.r.o.
Náplň práce:
Zpracování agendy obchodního oddělení (cenové nabídky, smlouvy, evidence zákazníků, archivace, korespondence s obchodními partnery), kompletní externí i vnitro fakturace, komunikace se zákazníky, překlady textů z a do NJ, zpracování přijaté a odesílané pošty, vedení pokladny, příprava podkladů pro ekonomické výkazy a reporting.
Požadujeme:
Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo stavebního směru, aktivní znalost práce na PC (Outlook, MS Office), velmi dobrá znalost němčiny slovem i písmem, ŘP sk. B, spolehlivost, odpovědnost, částečná časová flexibilita, příjemné vystupování, ochotu učit se novým věcem.
Nabízíme:
Zázemí stabilní společnosti, týden dovolené navíc, možnost dalšího vzdělávání, stravenky.
Místo práce: Český Krumlov
Termín nástupu: 1. 6. 2014
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis v českém jazyce s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 30. 4. 2014, 11:39
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.