Firemní asistentka s AJ – OBCHOD, LOGISTIKA

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ELECTRA TRADE, s.r.o., menší zahraniční společnost, která se zabývá dovozem a prodejem elektrospotřebičů, počet zaměstnanců 5. Na trhu v ČR od roku 2002.

Náplň práce:
• Banka-denní kontrola bankovního účtu, zadávání došlých plateb, interbanking
• Vedení pokladny
• Sklad-příjem zboží od dodavatelů, kontrola inventur
• Import, Export-objednávky přepravy, spolupráce s přepravci a celnicí
• Zpracování Eko-komu
• Administrativa-kontrola pohledávek a závazků, zápočty
• Kontrola příchozí pošty
• Mzdy-podklady pro mzdy, objednávání stravenek
• Překlady návodů z AJ-ČJ

Požadujeme:
• SŠ vzdělání-ekonomické
• praxe na obdobné pozici výhodou, min. 1-2 roky praxe v administrativě
• AJ – komunikativní znalost podmínkou-denní použití
• uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, internet, Outlook)
• znalost programu Byznys VR vítána
• aktivní člověk, samostatný, komunikativní, odolnost vůči stresu


Nabízíme:
Odpovídající platové ohodnocení, příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu, služební telefon, stravenky, zaměstnanecké slevy. Práce na HPP (doba neurčitá).

Místo práce: Praha 5 – Smíchov

Termín nástupu: ihned


V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis včetně fotografie s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 26. 4. 2013, 12:51

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
0  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
obchodx 2575
 

© 2009 empleo.cz O nás