Komunikační dovednosti - Olomoucký kraj
Máš problémy s komunikací a chceš získat komunikační vědomosti?
Zajímá tě komunikace?
Chceš získat zkušenosti z call-centra, aniž bys zde musel pracovat?
Vytvořili jsme školení právě pro tebe. Naše vzdělávání je prověřeno 5 letou praxí v oblasti telemarketingu a komunikace. Naučíme tě komunikovat po telefonu, zvládat obtížného klienta, asertivního jednání, a další dovednosti. Staneš se zajímavějším a přesvědčivějším na trhu práce.
Vyber si z následujících školení:
Komunikační dovednosti - školení č. 1
Psychologie hovoru, IT specifika - školení č. 2
Asertivní jednání, změna negativního postoje k pozitivnímu - školení č. 3
Aktivní obchodní jednání - školení č. 4
Zvládání krizových situací - školení č. 5
Kontaktujte nás na email info@naucsevolat.cz nebo telefonní číslo +420 775 508 255
Vytvořeno: 2. 3. 2015, 17:28
Istima a.s.
Více info:
Jsme netradiční call centrum v elfím stylu, které dělá telemarketing jinak, tak, aby nás bavil.