Konzultant/ka zákaznické linky
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je zákaznická linka pro společnost Čez, více na www.telemarketing.cz.
Náplň práce:
Zajištění komplexní komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonické, elektronické a písemné komunikace. Řešení požadavků zákazníků, poskytování přesných informací tykajících se služeb nabízených produktů. Nabídka nových produkty (plyn), provádění změn v nastavení služeb zákazníka, uchazeč se průběžně podílí na zlepšování zákaznického servisu, absolvuje školení. V mimořádných provozních situacích výpomoc dle potřeb Call centra.
Požadujeme:
Min SOU, uživatelská znalost PC (MS Word, MS Excel, Internet), výborné komunikační dovednosti v českém jazyce bez vad řeči, odolnost vůči stresu, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce, zodpovědný přístup k práci, absolvování vstupního školení po dobu 15 pracovních dní v čase 8-16hod.
Nabízíme:
Práce na HPP nebo DPP (plný i zkrácený úvazek), proplácení času stráveného zaškolováním, zázemí úspěšné akciové společnosti, příjemné pracovní prostředí i pracovní kolektiv, plánování změn v časovém rozmezí 6 – 22 hodin, dobré finanční ohodnocení, dlouhodobá spolupráce.
Místo práce: Plzeň
Termín nástupu: 1.4.2013
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu miroslava.hruzova@cez.cz
Vytvořeno: 22. 2. 2013, 13:22
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.