Konzultant O2 prodejny
Profil společnosti:
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti vlastníme nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace a našim zákazníkům poskytujeme služby i v oblasti ICT. V České republice provozujeme téměř sedm milionů mobilních a pevných linek.
Náplň práce:
Aktivní prodej produktů a služeb zákazníkům na O2 prodejně, poskytování aktuálních informací o nabídce produktů a služeb, řešení požadavků a potřeb zákazníků, jednání se stávajícími a potenciálními zákazníky, aktivity směřující k plnění prodejních plánů, zajištění administrativní činnosti a agendy spojené s prodejem a následným zákaznickým servisem, spolupráce s kolegy v týmu a ostatními útvary společnosti.
Požadujeme:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, orientaci v oblasti telekomunikací a IT, časovou flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, loajalitu, samostatnost, kreativní myšlení, aktivní znalost AJ nebo NJ, řidičský průkaz skupiny B, čistý trestní rejstřík.
Nabízíme:
Příležitost podílet se na rozvoji prvního společného operátora pro mobilní a fixní sítě, zajímavou práci v dynamickém prostředí, možnost profesního růstu a osobního rozvoje, motivující systém odměňování a benefitů, práci na HPP. Mzda 15000 – 30000 Kč.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: 1.7.2012
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 4. 6. 2012, 10:53
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.