Manažer nákupu a logistiky
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Lamdaprint cz s.r.o., zabývající se výrobou a velkoobchodem tiskovým spotřebním materiálem (tonery a inkjety) a papírem.
Náplň práce:
Denní a plánovaný nákup zboží (tiskový spotřební materiál a papír) dle aktuálních potřeb a příjem na sklad, komunikace se stávajícími dodavateli s důrazem na vyjednávání o ceně, kvalitě, balení a podmínkách, průběžná optimalizace skladových zásob a plánování nákupu s dodavateli s výhledem na 3 měsíce, správa produktů v centrální ceníku, jejich cen a vyhodnocování marží, předávaní podkladů pro IT společnosti, evidence a řízení případných reklamací jak s odběrateli, tak i s dodavateli. Reporting pro vedení společnosti a TOP odběratele, prosazování strategických zájmů společnosti, úzká komunikace s vedením společnosti a s obchodním oddělením.
Požadujeme:
SŠ vzdělání, zkušenosti v logistice, zejména v oblasti nákupu a vyjednávání s dodavateli, vysoké pracovní nasazení, schopnost a ochota rychle se učit, práce na PC (Excel-nutná velmi dobrá znalost,Word, Internet), AJ výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, loajálnost vůči společnosti, výborné komunikační schopnosti, zaměření na cíle a profesionální vystupování.
Nabízíme:
Práci v dynamické společnosti, atraktivní finanční ohodnocení s možností budoucího zainteresování na HV společnosti, 20.000,- - 30.000,- CZK, práce v mladém kolektivu, možnost perspektivy a osobního růstu u stabilní společnosti.
Místo práce: Praha 9 - Kyje
Termín nástupu: Ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 29. 2. 2012, 13:57
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.