Obchodní manažer v oblasti zdravotnictví
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost s výhradním zastoupením významného dánského holdingu v oblasti zdravotnických pomůcek.
Náplň práce:
Kontaktování potencionálních klientů – nemocnic. Vytvoření pozice k získání objednávek daného sortimentu a jejich udržování.
Požadujeme:
Praxe ve zdravotnictví vítána, min. SŠ vzdělání, dobrá znalost práce s PC, ŘP sk. B, znalost angličtiny na stupni pokročilý. Bezúhonnost, vysoké pracovní nasazení, loajalita k firmě.
Nabízíme:
Pracovní zázemí firmy: proškolení, veškeré pracovní pomůcky (vzorky apod.), kompletní administrativní zázemí, služební automobil, telefon, notebook.
Místo práce: Středočeský a Plzeňský kraj
Termín nástupu: 1.7.2016
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 4.5.2016 Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 4. 4. 2016, 11:37
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.