OBCHODNÍ REFERENT/ka

Co bude Vaším cílem a úkolem?
• Komunikace se stávajícími a novými obchodními partnery zejména ohledně termínů dodání, cen, vyřizování objednávek, dopravy a další činnosti spojené s prací na oddělení obchodu.
• Vedení nabídkového a poptávkového řízení.
• Správa a evidence dat v informačních systémech QI a Plantune.
• Každodenní komunikace s kolegy napříč firmou a jejich administrativní podpora.

Co od Vás očekáváme?
• Máte týmového ducha a komunikace s lidmi je Vaší silnou stránkou.
• Nebojíte se odpovědné a samostatné práce, kterou si dokážete zorganizovat.
• Umíte prezentovat své schopnosti, jste kreativní a flexibilní.
• Práce v programech z balíčku Office je pro Vás hračka.
• Máte ŘP sk. B.


Co bude Vaší výhodou?
• VŠ/SŠ vzdělání ekonomického/technického směru výhodou.
• Předchozí praxe na obchodním/nákupním oddělení velkou výhodou.
Znalost anglického, nebo dalšího světového jazyka


Co Vám nabízíme?
• Odpovídající mzdové ohodnocení.
• Přátelský pracovní kolektiv.
• Zázemí stabilní a rychle rostoucí, české rodinné firmy
• Služební telefon
• Firemní benefity (závodní stravování, příspěvek na dopravu, zvýhodněné telefonní tarify, věrnostní program pro zaměstnance).
Vytvořeno: 23. 7. 2017, 13:58

KOVOKON Popovice s.r.o.

Na Záhonech 1072
68604 Kunovice
778770380
www.kovokon.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch, Ostatní, Průmysl  
Plat
25-35000  
Lokalita
Uherské Hradiště  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Sylva Slunečková  
e-mail
 
Telefon
778770380  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás