Obchodní referent – mezinárodní společnost
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je SGS Czech Republic, s.r.o. – mezinárodní společnost působící v oblasti ověřování, testování a certifikace.
Náplň práce:
Příprava nabídek, zpráv, přehledů a další dokumentace o zakázkách obchodního rázu v divizi Stavebnictví. Zpracování jednotlivých zakázek případně jejich částí. Zákaznický servis a péče o stávající portfolio klientů. Zpracování a administrace podkladů pro faktury. Koordinace činností inspektorů a auditorů. Komunikace s ostatními pobočkami v rámci SGS Group.
Požadujeme:
SŠ/VŠ technického či ekonomického směru, znalost anglického jazyka slovem i písmem na velmi dobré úrovni, základní orientace v účetnictví, znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědný přístup k práci, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, především v oblasti technických inspekcí a supervizí.
Nabízíme:
Odpovídající platové podmínky, rozmezí 25 – 30 tis. Kč. Program zaměstnaneckých benefitů (1 týden dovolené navíc, sick day, stravenky, příspěvky na penzijní připojištění). Práce na HPP na dobu určitou.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: 1.9.2012
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 10. 8. 2012, 11:27
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.