Odborná asistentka s AJ
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je RPJ International, s.r.o. - společnost zabývající se dovozem strojů a zařízení pro autoservisy a průmysl ze zemí EU.
Náplň práce:
Asistentka obchodního vedoucího, spolupráce s technickým oddělením. Administrativa: evidence zakázek, fakturace, elektronická pošta. Řešení dotazů s dodavateli – komunikace v AJ emailem a telefonicky.
Požadujeme:
SŠ. Znalost AJ na komunikativní úrovni. Uchazeč nemusí mít zkušenost s podobnou činností, ale musí být schopen komunikovat a rozmluvit se. Znalost odborných termínů předpokládáme, že uchazeč nabude praxí. Velkou výhodou je schopnost přemýšlet o zadaných úkolech a hledat řešení a to jak samostatně tak i ve spolupráci se zainteresovanými, příjemné vystupování, dobrá znalost práce na PC – Outlook, Word, Excel a psaní všemi deseti.
Nabízíme:
Práce v menším kolektivu, mzda dle schopností uchazeče. Pracovní doba pondělí až pátek 8-17 hodin.
Místo práce: Praha 5
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu egrundova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 3. 12. 2012, 13:08
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.