Office manager – francouzský jazyk
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je farmaceutická společnost s mezinárodní působností - ROUGIER s.r.o.
Náplň práce:
Vedení chodu kanceláře, administrativní asistence řediteli firmy, komunikace se zahraničními partnery.
Požadujeme:
- Francouzský jazyk – aktivně slovem i písmem podmínkou.
- Vysokoškolské / středoškolské vzdělání.
- PC znalosti.
- ŘP B.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, firemní loajalitu, reprezentativní vystupování, ochota cestovat.
Nabízíme:
- Standartní pracovní zázemí, zahraniční pracovní cesty.
- Nástupní plat 25 000 Kč / k jednání.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Nástup dohodou (možné ihned)
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: sonneck@rougier.cz
Platnost inzerátu končí 15. 8. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 15. 7. 2016, 09:30
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.