Office manager – francouzský jazyk

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je farmaceutická společnost s mezinárodní působností - ROUGIER s.r.o.

Náplň práce:
Vedení chodu kanceláře, administrativní asistence řediteli firmy, komunikace se zahraničními partnery.

Požadujeme:
- Francouzský jazyk – aktivně slovem i písmem podmínkou.
- Vysokoškolské / středoškolské vzdělání.
- PC znalosti.
- ŘP B.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, firemní loajalitu, reprezentativní vystupování, ochota cestovat.

Nabízíme:
- Standartní pracovní zázemí, zahraniční pracovní cesty.
- Nástupní plat 25 000 Kč / k jednání.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Nástup dohodou (možné ihned)

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: sonneck@rougier.cz

Platnost inzerátu končí 15. 8. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 15. 7. 2016, 09:30

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch  
Plat
0  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás