Office Manager/ka
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Gravity Group – společnost pro správu majetku.
Náplň práce:
Kompletní management chodu kanceláří - zajištění podpory pro pracovníky společnosti. Zajištění objednávek kancelářských potřeb, kancelářské techniky a občerstvení. Skladová evidence - práce s dodacími listy a příjemkami hygienického materiálu. Spolupráce s účetní společností. Zpracování nabídek a objednávek vč. reportů. Personalistika – evidence. Zajištění a evidence pracovního vybavení pro nové zaměstnance. Zajištění péče o vozový park společnosti. Plnění podpůrných úkolů vedení společnosti. Přijímání návštěv. Zpracování a evidence pošty - přijatá + odeslaná. Vyřizování telefonních hovorů. Spolupráce s fakturantkou společnosti.
Požadujeme:
Minimálně SŠ, zkušenost na podobné pozici výhodou, výborné organizační schopnosti, velmi dobré komunikační schopnosti, AJ – na komunikativní úrovni, výborná znalost práce na PC, především MS Office, odpovědný, samostatný a pečlivý přístup.
Nabízíme:
Zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou praxí na trhu, odpovídající mzdové ohodnocení, mobilní telefon i pro soukromé účely. Práce na HPP.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Ihned/dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 21. 3. 2013, 10:02
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.