Office manažerka
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro našeho významného klienta. Stabilní česká společnost.
Náplň práce:
Management chodu kanceláří - administrativa, technika, technologie, koordinace objednávek kancelářských potřeb, kancelářské techniky a občerstvení, zajištění příjmu objednaných potřeb na sklad - práce s dodacími listy a příjemkami, fakturace - vystavovaní faktur, schvalovací proces. Spolupráce s účtárnou, vystavování nabídek a objednávek ve spolupráci s FM, spolupráce s personálním odd. při nástupu i výstupu zaměstnanců, zajištění pracovního vybavení pro nové zaměstnance, evidence a objednávky školení PO a BOZP, zajištění péče o vozový park společnosti, plnění úkolů vedení společnosti, přijímání návštěv, zpracování pošty, vyřizování telefonních hovorů.
Požadujeme:
SŠ, zkušenost na podobné pozici, výborné organizační schopnosti, velmi dobré komunikační schopnosti, AJ – na komunikativní úrovni, výborná znalost práce na PC, reprezentativní vystupování, dobrou náladu.
Nabízíme:
Zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou praxí na trhu, odpovídající mzdové ohodnocení, mobilní telefon.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Ihned/dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 16. 3. 2012, 20:25
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.