OPERÁTOR/KA CALL CENTRA
Profil společnosti:
Společnost CentroNet, a.s. působí na českém trhu od roku 2000 a díky moderní technologii se stala kvalitním poskytovatelem telekomunikačních služeb. Na území hlavního města Prahy provozuje optickou síť v rezidentních částech a na optických sítích provozuje následně vysokorychlostní internet, digitální TV a telefonní služby.
Náplň práce:
• kontakt se zákazníky po telefonu
• pravidelná komunikace a řešení zákaznických požadavků
• práce s informačním systémem
• administrativní činnost související s výkonem funkce operátora
Požadujeme:
• středoškolské vzdělání
• znalost práce na PC
• schopnost komunikovat se zákazníkem
• výborné komunikační dovednosti bez vad řeči
• příjemný poutavý projev
• ochotu se průběžně vzdělávat a učit se novým věcem
• preciznost, samostatnost, flexibilitu
• zkušenosti na podobné pozici výhodou
Nabízíme:
• stabilní a perspektivní společnost
• dynamický kolektiv, který Vás přijme do svých řad
• zajímavou práci v perspektivním odvětví
• práci na ŽL, DPP
• možnost osobního a profesního růstu
• nástup možný ihned
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 21. 3. 2013, 14:28
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.