Osobní asistentka Managing Partnera
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je renomovaná mezinárodní advokátní kancelář.
Náplň práce:
Vedení osobního diáře Managing Partnera, organizování schůzek, porad a jednání Managing Partnera, dohled nad jeho time managementem, komunikace s klienty, komunikace se soudy a orgány státní správy, příprava podkladů pro jednání, příprava marketingových materiálů a podkladů pro výběrová řízení, zajišťování služebních cest, letenek, ubytování a podkladů pro vyúčtování, příprava a tvorba prezentací v Power Point, vedení a správa klientských spisů.
Požadujeme:
VŠ vzdělání (popřípadě SŠ s víceletou-nad 3 roky praxí v oboru), minimálně 3 roky praxe, výborná angličtina slovem i písmem, dobrá znalost počítačových programů Word, Excel, Power Point, Outlook, psaní všemi deseti, dobré organizační schopnosti, ochota učit se novým věcem, příjemné vystupování, flexibilita, praxe v právní firmě výhodou.
Nabízíme:
Přátelské a příjemné prostředí v úspěšné a prestižní mezinárodní firmě, práci na HPP. Mzda od 30,000 měsíčně (podle praxe a schopností).
Místo práce: Praha 1
Termín nástupu: Srpen/září 2012
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 27. 6. 2012, 08:51
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.