Osobní asistentka pro jednatele několika firem v Brně
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je nestátní zdravotnické zařízení.
Náplň práce:
Jednání v zastoupení jednatele, vedení běžné administrativy, organizace domácnosti.
Požadujeme:
Minimálně středoškolské vzdělání, vrozená inteligence, příjemné vystupování, znalost MS Office, řidičský průkaz sk. B, čistý trestní rejstřík.
Nabízíme:
Plat - při osobním jednání, pro bezdětnou a osamělou zájemkyni možnost ubytování. Práce na HPP.
Místo práce: Brno
Termín nástupu: Ihned, dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 10. 8. 2012, 10:36
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.