Pomocná účetní – pro podvojné účetnictví, fakturaci, mzdy, stravné

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost DORYS CZ, s.r.o. Autodopravou se zabýváme od roku 1993, jsme na trhu 22 let, nejdříve jako OSVČ, po té jako SRO od roku 1998, máme nový firemní areál s pěkným zázemím pro zaměstnance. Nový vozový park.
Pozn. Webové stránky jsou v přestavbě.

Náplň práce:
Zpracování podkladů pro mzdy a stravné vnitrostátní a stravné mezinárodní, psaní pracovních
smluv, dodatků, ukončení pracovních smluv, odhlášky a přihlášky na všechny pojišťovny, ossz, apod., veškeré agendy kolem přeprav a řidičů, evidence stazek, stravného, stahování karet řidičů, vyhodnocování dodržování AETR, sledování dokladů řidičů, školení, lékařských prohlídek, profesních průkazů, komunikace se závodním lékařem, evidence exekucí řidičů, komunikace s veškerými úřady, evidence pracovní doby, spolupráce s ostatními odděleními firmy, příprava fakturace, urgence neuhrazených faktur, komunikace s právníkem ohledně vymáhání plateb, evidence pokladních dokladů a evidence došlých faktur, archivace dokladů, pomocné administrativní práce.

Požadujeme:
Střední škola (popř. vysoká škola), nejlépe ekonom. směru apod., praxe a zkušenosti v oboru účetnictví (podvojné) a dopravy, s praxí, velká odolnost vůči stresu, rychlost, časová flexibilita, dobrá komunikativnost, podmínka perfektní znalost angličtiny nebo němčiny nebo i francouzštiny, znalost příjmových a výdajových dokladů, znát náležitosti daňových dokladů, znalost dokladů souvisejících s dopravou, dobrý přístup k práci, znalost mzdových tarifů, tarifů na stravné, znalost Zákoníku práce.
Perfektní znalost účtování podvojného účetnictví pro nápomoc hlavní účetní. Praxe v oboru.
Platná: zdravotní prohlídka, výpis z trestního rejstříku, ŘP skupiny B, kopie dokladu o vzdělání.
Znalost práce s mobilem, navigací, PC a tabletem. Znalost práce s mapami na PC, Word, Excel, a samostatnost na ostatní počítačové práce, znalost našich programů – zaučíme.
Pro zdravotně postižené nevhodná práce z důvodu velké náročnosti práce v dopravě.

Nabízíme:
Zázemí firmy je v novém firemním areálu, doprava je náročné pracovní prostředí na psychiku, rychlost, rozhodnost, snažili jsme se toto vykompenzovat pěkným pracovním prostředím ve svěžích
a uklidňujících barvách.
Dovoz obědů, k dispozici nápoje – čaj, neperlivá voda, káva / automat na vodu a na kávu.
V případě zájmu i možnost dalšího vzdělávání.
Odměny za cizí jazyk, osobní ohodnocení, k dispozici mobil, notebook, PC v kanceláři.
Stravenky a příspěvek na pojištění buď životní, nebo penzijní, dle výběru zaměstnance.

Místo práce: Příbram

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 26. 6. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Vytvořeno: 26. 5. 2015, 14:31

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Finance  
Plat
dohodou  
Lokalita
Příbram  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás