Pracovník Helpdesku
Profil společnosti:
B2B Centrum je firma zabývající se poskytováním služeb v oblasti elektronického obchodu pro podniky a veřejnou správu. B2B Centrum provozuje elektronická tržiště pro komerční sféru a veřejnou správu. Má přes 2000 zákazníků a neustále se rozvíjí.
Náplň práce:
Na této pozici bude mít úspěšný uchazeč na starosti kontakt s uživateli SW produktů společnosti. Bude odpovídat na jejich dotazy ohledně fungování aplikací. Bude zajišťovat administrativní podporu spojenou s registrací nových uživatelů, sběrem uživatelských požadavků a zpětnou distribucí řešení.
Požadujeme:
Příjemné vystupování, schopnost asertivní komunikace, výborná znalost češtiny, pečlivost a důslednost, zkušenosti s internetovými aplikacemi, všeobecný přehled v IT.
Nabízíme:
Zajímavou práci v mladém kolektivu, možnost růstu, možnost využití zaměstnaneckých benefitů, nekuřácké pracoviště.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji
PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 3. 11. 2011, 10:25
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.