Přijímací technik/čka - administrativní pracovník recepce
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je INTERSERVIS LIBEREC s.r.o. – významná firma v oblasti spotřební elektroniky. Autorizovaný servis s nabídkou špičkového pracoviště evropské úrovně, rozsáhlou účetní agendou a propracovanou logistikou. Zákaznické a servisní centrum Interservis Liberec s profesionálním přístupem servisních techniků, kteří jsou odborně vyškoleni a připraveni zajistit okamžitou pomoc pro všechny servisované značky. Servis výrobků zajišťujeme na zákaznickém centru nebo vyjedeme k zákazníkovi domů a problém vyřešíme.
Náplň práce:
- zodpovědnost za chod recepce
- servisní administrativa – přijímání a uzavírání zakázek
- naskladňování náhradních dílů
- vyřizování tel. hovorů, firemní pošta
- administrativa
Požadujeme:
- vzdělání min středoškolské
- aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem), Nj, Rj výhodou
- ovládání práce na PC (MS Office - Excel, Word, PP):
- praxi v administrativní pozici alespoň 2 roky
- příjemnou, komunikativní osobnost s dobrou sebeprezentací
- velmi dobré organizační schopnosti, umění určování si priorit
- spolehlivost, pečlivost, důslednost
- schopnost práce pod stresem
Nabízíme:
- Práce na HPP
Místo práce: SAMSUNG PLAZA, Praha 2, ul. Ječná 36
Termín nástupu: 1. 5. 2016
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 30. 4. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 30. 3. 2016, 17:35
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.