Recepční

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost patřící k předním poradenským kancelářím v ČR. Společnost poskytuje služby zejména daňového poradenství, finančního účetnictví, zpracování mzdové evidence a dalšího specializovaného poradenství.

Náplň práce:
Odpovědnost za chod recepce po administrativní stránce, objednávky, pochůzky, komunikace s klienty, příjem a evidence pošty.

Požadujeme:
SŠ vzdělání, uživatelská znalost PC (Word, Excel), komunikativní AJ, NJ výhodou, příjemné vystupování, pečlivost, samostatnost, spolehlivost.

Nabízíme:
Příjemné pracovní prostředí, příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu, jazykové kurzy. Práce na HPP, zkrácený (6 hodin).

Místo práce: Praha 5 - Anděl

Termín nástupu: 1.8.2013

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz.

Vytvořeno: 6. 6. 2013, 09:40

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
0  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás