Recepční
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost patřící k předním poradenským kancelářím v ČR. Společnost poskytuje služby zejména daňového poradenství, finančního účetnictví, zpracování mzdové evidence a dalšího specializovaného poradenství.
Náplň práce:
Odpovědnost za chod recepce po administrativní stránce, objednávky, pochůzky, komunikace s klienty, příjem a evidence pošty.
Požadujeme:
SŠ vzdělání, uživatelská znalost PC (Word, Excel), komunikativní AJ, NJ výhodou, příjemné vystupování, pečlivost, samostatnost, spolehlivost.
Nabízíme:
Příjemné pracovní prostředí, příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu, jazykové kurzy. Práce na HPP, zkrácený (6 hodin).
Místo práce: Praha 5 - Anděl
Termín nástupu: 1.8.2013
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 6. 6. 2013, 09:40
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.