Referent back office obchodního úseku
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je AWELD spol. s r.o. – strojírenská firma, která se specializuje na výrobu a renovaci dílů a zařízení používaných především v cihlářském a keramickém průmyslu.
Náplň práce:
Vedení obchodní administrativy (nabídky, objednávky/smlouvy, databáze zákazníků, zaplánovávání ap.); podílení se na provádění/realizaci prodeje výrobků a služeb společnosti; příprava podkladů pro obchodní jednání a interní obchodní porady; vyřizování obchodní korespondence; efektivní řešení pohledávek po splatnosti; další činnost spojená s běžným chodem obchodního úseku.
Požadujeme:
- vzdělání – ekonomické nebo technické (nejlépe strojní)
- NJ (popř. AJ) slovem i písmem, flexibilita, schopnost pracovat samostatně, komunikativnost
Nabízíme:
Plat 20.000,- Kč – 25.000,- Kč; jeden týden dovolené navíc; firemní vzdělávaní cizích jazyků; stravenky; po prvním odpracovaném roce příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.
Místo práce: Sládkova 984, 337 01 Rokycany
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 13. 11. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 13. 10. 2015, 11:40
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.