Referent back office obchodního úseku

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je AWELD spol. s r.o. – strojírenská firma, která se specializuje na výrobu a renovaci dílů a zařízení používaných především v cihlářském a keramickém průmyslu.

Náplň práce:
Vedení obchodní administrativy (nabídky, objednávky/smlouvy, databáze zákazníků, zaplánovávání ap.); podílení se na provádění/realizaci prodeje výrobků a služeb společnosti; příprava podkladů pro obchodní jednání a interní obchodní porady; vyřizování obchodní korespondence; efektivní řešení pohledávek po splatnosti; další činnost spojená s běžným chodem obchodního úseku.

Požadujeme:
- vzdělání – ekonomické nebo technické (nejlépe strojní)
- NJ (popř. AJ) slovem i písmem, flexibilita, schopnost pracovat samostatně, komunikativnost

Nabízíme:
Plat 20.000,- Kč – 25.000,- Kč; jeden týden dovolené navíc; firemní vzdělávaní cizích jazyků; stravenky; po prvním odpracovaném roce příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.

Místo práce: Sládkova 984, 337 01 Rokycany

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 13. 11. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Vytvořeno: 13. 10. 2015, 11:40

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch  
Plat
dohodou  
Lokalita
Plzeňský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás