Referent backoffice
Profil společnosti:
Společnost Teluga services, s. r. o, hledá na HPP vhodné uchazeče/uchazečky pro práci na pozici Referent backoffice. Ideální uchazeč/ka je pro nás osobnost s profesionálním vystupováním a se zálibou v moderních technologiích.
Náplň práce:
Zpracovávání pravidelných reportů, řešení reklamací, řešení technických problémů uživatelů, péče o zákazníky, administrativní práce.
Požadujeme:
SŠ vzdělání, komunikativní a organizační dovednosti, kreativitu, schopnost samostatné i týmové práce, znalost práce s PC (MS Office) a smartphony (OS Android), odpovědnou loajální a vyzrálou osobnost, uživatelskou znalost MS Office, řidičský průkaz sk. B, AJ výhodou, praxe na obdobné pozici výhodou.
Nabízíme:
Práci na HPP, odpovídající platové ohodnocení, příjemný tým kolegů, zajímavou a pestrou práci, práci na novém perspektivním projektu.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v době do dvou týdnů od zaslání životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis, fotografii s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu tomas.kucera@teluga.cz.
Vytvořeno: 23. 10. 2012, 14:47
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.