Referent/ka ekonomického úseku

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost ZFP akademie, a.s.

Náplň práce:
- účetní práce na ekonomickém úseku
- účtování v podvojném účetnictví
- účtování agend: banka, pokladna, faktury přijaté a vydané
- podílení se na zpracování účetní závěrky a závěrkových operací

Požadujeme:
- vzdělání střední s maturitou
- znalost účetních a daňových dokladů od náležitostí, přes druhy, opravy i archivaci
- znalost vedení a účtování agendy banka, poklady, faktur přijatých a vydaných
- znalost podvojného účetnictví
- samostatnost při zpracování dat a při řešení problémů
- znalost daňových a účetních předpisů
- znalost náležitostí účetní závěrky a závěrkových operací (inventarizace majetku a závazků, kurzové rozdíly, časové rozlišení nákladů a výnosů, odpisy majetku, apod.)
- znalost práce na PC a účtování v programu Helios Orange

Vítáme:
- zkušenosti se zpracováním účetní závěrky - rozvaha, výsledovka, výkaz o změnách vlastního kapitálu, přehledy o peněžních tocích a znalost náležitostí účetní závěrky a závěrkových operací
- zpracování daňových přiznání k dani z příjmu FO, PO, DPH, apod.

Další požadavky:
- dobré komunikační a organizační schopnosti, neboť bude vyžadována aktivní přímá komunikace se členy ekonomického úseku a ostatními zaměstnanci společnosti
- důslednost, loajálnost, flexibilita, apod.

Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti s dominantním postavením na trhu
- pracovní prostředí odpovídající pozici
- pozici odpovídající finanční ohodnocení a motivace
- pracovní prostředky a stravenky v hodnotě 110 Kč
- vzdělávání v rámci vlastní vzdělávací akademie společnosti a profesním oboru
- příspěvky zaměstnavatele na soukromé životní pojištění a penzijní připojištění a další zaměstnanecké benefity
- Pracovní doba od – do: Po 7:30 – 17:00 hodin, Út - Čt – 7:00 – 15:30 hodin, Pá – 7:00 – 14:30 hodin
- Mzda (hrubá od): nástup 14.000,- Kč, po zkušební době 15.000 + tarifní rozpětí až 2.000

Místo práce: ZFP akademie, a.s., 17. Listopadu 3112/12, 69002 Břeclav

Termín nástupu: od 1. 5. 2015

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete profesní životopis s fotografií a motivační dopis a to nejpozději do 20. 04. 2015. K osobnímu pohovoru budete pozváni telefonicky nebo e-mailem. 1. kolo výběrového řízení proběhne ve druhé polovině měsíce dubna 2015.

Žádáme Vás k Vaší žádosti připojit písemný souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jeho pozdějších znění.

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 20. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 20. 3. 2015, 13:14

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Finance, Administrativa  
Plat
dohodou  
Lokalita
Břeclav  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás