Referent(ka) nákupu a skladu
Profil společnosti:
AirTechnology s.r.o. je dodavatelem řešení v oblasti klimatizace a techniky prostředí, má projekční, obchodní a montážní týmy, vlastní výrobní kapacity a zajisťuje také servis a poradenství.
Náplň práce:
Pracovní náplní je zejména zajišťování nákupu komponentů od subdodavatelů (poptávky, vyhodnocení, objednávky) a organizace skladu. Požadujeme přesné vedení evidence ve firemním informačním systému a pečlivé organizování skladových zásob. Součástí pracovní náplně je vyhledávání vhodných dodavatelů podle kvality a cen. Referent také řeší operativní problematiku s dodávkami. Referent je členem týmu realizace a podílí se na většině firemních projektů.
Požadujeme:
Pečlivost, organizovanost a dobré vyjednávací schopnosti. Požadujeme znalost práce na PC, ŘP sk. B. Požadujeme orientaci v technice – strojní / elektrické systémy – nebo schopnost se velmi rychle orientovat v nové oblasti. Výhodou jsou: zkušenosti s vedením skladu, objednáváním nebo zajišťováním subdodávek; zkušenost s prací v účetním / informačním systému (SAP, Pohoda, Primavera, MS Project, …); znalost cizího jazyka na komunikativní úrovni (nejlépe AJ nebo NJ).
Nabízíme:
Po zapracování a při zvládnutí všech požadavků nabízíme nadprůměrné mzdové ohodnocení a umístění na stabilní a důležité pracovní pozici. Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
Místo práce: Hodonín
Termín nástupu: Leden / Únor 2012
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji
PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 13. 12. 2011, 16:57
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.