Referent obchodní administrativy
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je pobočka nadnárodní firmy podnikající v elektrotechnickém průmyslu.
Náplň práce:
Komunikace se zákazníkem, vyřizování požadavků a dotazů, zpracování poptávek a objednávek, příprava nabídek ve spolupráci s obchodníky, fakturace, reklamační řízení, zpracování hlášení pro Obchodního ředitele.
Požadujeme:
Odborné vzdělání v oboru elektro, praxe vítána, pozitivní myšlení, logické myšlení, komunikativnost, flexibilita, pečlivost, příjemné vystupování, PC gramotnost (MS Office), zvláště Excel, znalost Navision výhodou, znalost AJ nebo NJ výhodou.
Nabízíme:
Funkce je vhodná pro uchazeče, který má rád komunikaci se zákazníky, ale i se spolupracovníky (výroba, nákup, konstrukce). Je schopen řešit více úkolů najednou, nebojí se práce pod tlakem a umí správně stanovit priority jednotlivých požadavků s ohledem na celkové cíle společnosti.
Místo práce: Roudnice nad Labem
Termín nástupu: 1.3.2013
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu renata.pavlicova@hensel.cz.
Vytvořeno: 25. 2. 2013, 15:28
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.